Jäsenyys

Mitä 4H:n jäsenyys tarkoittaa?

4H on sen jäseniä varten ja järjestää jäsenilleen monenlaista toimintaa. 4H-yhdistyksen jäsenenä lapsi tai nuori pääsee osallistumaan yhdistyksen järjestämään toimintaan.Toimintaa on kaikenikäisille kerholaisista työllistettyihin nuoriin ja 4H-yrittäjiin. Myös aikuinen voi liittyä mukaan tukeakseen toimintaa ja saadakseen jäsenedut. Perhejäsenmaksu kattaa kaikki saman talouden aikuiset ja lapset (6v ylöspäin).

Täytä jäsenlomake osoitteessa liity.4h.fi ja tule mukaan!

Jäsenmaksu on 1.9.2023 alkaen 40€/vuosi, perhejäsenmaksu koko perheeltä 85€. Jäsenmaksu on voimassa vuoden liittymiskuukauden alusta alkaen.

Muistaa pitää tietosi ajantasaisina

4H:n jäsenenä tietosi ovat jäsenrekisterissämme. On tärkeää, että päivität jäsentietosi, kun osoitteesi, sähköpostiosoitteesi tai esimerkiksi kännykkänumerosi tai huoltajan yhteystiedot ovat muuttuneet. Tietojesi muokaamisen voit tehdä osoitteessa oma.4h.fi  Kirjautuminen palveluun toimii jäsenrekisteriin ilmoittamallasi sähköpostiosoitteella tai puhelinnumerolla, kerholaisten osalta kirjautumistietona toimivat huoltajan tiedot.

Mikäli et halua enää olla jäsen, voit ilmoittaa siitä meille tällä lomakkeella:

Haluan päättää jäsenyyteni/lapseni jäsenyyden 4H-yhdistyksessä

SAIN JÄSENLASKUN, MITEN TOIMIN?

Mikäli jatkat tai lapsesi jatkaa jäsenenä alkavalla kaudella, maksa saamasi jäsenlasku. Näin varmistat paikan kivassa 4H-kerhotoiminnassa ja saat kauden jäsenedut.

Mikäli et halua jatkaa jäsenyyttä, voit ilmoittaa siitä meille alla olevalla lomakkeella tai erota jäsenyydestä itse osoitteessa oma.4h.fi. Laskun voi jättää maksamatta ilman sen kummempia seuraamuksia. Laskusta tulee yksi muistutus, siitä ei tarvitse välittää.

Mikäli laskussa oli vääriä tietoja, päivitäthän ne osoitteessa oma.4h.fi. Samasta osoitteesta voi ladata 4H-jäsenkortin omaan puhelimeen. Kerholaisten osalta kirjautuminen onnistuu huoltajan tiedoilla.